Sidor

torsdag 8 juni 2017

Bling på ring...

Jag följer Kavat glas på instagram och i helgen dök dessa godbitar upp i flödet. Alltså hur bedårande?!?! Bilden är en skärmdump från hennes instakonto. Ringen kom hem idag och jag lyckades inte få till en lika bra bild... därför dumpade jag, rätt & slätt. Jag var bara tvungen att köpa!!! En sån mumsing!! Jag som inte ens haft på mig mina vanliga ringar på 5 veckor pga LIA fick väl nåt fnatt... men i helgen ska jag minsann blinga till det BIG TAJM!! För imorgon är sista Lia-dagen. Känns riktigt sorgligt, jag trivs fantastiskt bra...
Sen väntar drygt en vecka i skolan, en tenta i parod och seeeeen är det lov. Med lite helgjobb på vanliga jobbet, men annars så vart det riktigt lyxigt den här sommaren. Jäkligt kass med kosing förstås men hur ofta har man chansen att va hemma 7 veckor med barnet sitt? Bara att passa på. Blir väl nudlar och havregrynsgröt hela sommaren, kanske är lika bra det... Jag borde ju ändå inte käka så mycket öht Hahaha!!!
Fick skatteåterbäringen idag. Tackarr för det, hann jag knappt säga innan det var slut igen. Det är nåt märkligt med mitt beteende, exakt så fort jag ens snuddar att tänka tanken på att jag för en gångs skull faktiskt ska vara lite sparsam så är det som ett slags trolleri tror jag... hinner knappt blinka så har jag hittat nåt jag bara MÅSTE köpa. Jag behöver ju verkligen massor med prylar. Kanske not so much...
Känns ibland som att jag är en av få utvalda som faktiskt får börja dagen med att lägga en avgift bara för att få komma igång... bara jag sticker in näsan på Ica swoschar det i plånkan och kosingen riktigt fladdrar ur sedelfacket innan jag hinner blinka... ja hjälp.. nu är jag så trött så ögonen går i kors. God natt världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar