Sidor

söndag 25 juni 2017

Midsommar 2017

Men nuså!! Nu är midsommarn över och vi är hemma efter en flerdagars hos kusin i Järbo.
Jag o Lillis åkte upp redan i onsdags, direkt efter BVC. Bvc ja... han hade växt nästan 5cm på ett halvår men bara gått upp några hg. Var i farao kommer hans gener ifrån...??? Hahaha!!! Jag o Fredrik är ju inte kända för att vara långsmala direkt... haha!! Lillfisen!!
Iaf så gjorde jag och kusin en riktigt bra grej, vi drog ihop lite släkt och hade midsommarlunch. Astrevligt!! Kanske blir en tradition. HOPPAS!! Men vilken tid det tar att fixa iordning alltså. Vi höll på hela torsdagen. Vi gick en prommis jag och Emma och Elliot. Hittade ett gäng sköna kor. Den ena hade riktig kalufsfrilla på sina öron!! Så gulligt!! Tyvärr syns det inte så bra på bilden, men ta en prommis runt sjöas så ser du.  Det är den vänstra av dom svarta... ;)
Och kollavolka fina aklejor (?) Maria har!! Jag har ju faktiskt också haft tjusiga såna ett par gånger, men Fredrik beslutade senast förra sommaren att återigen riva bort dom från bron. Och satte istället dit två jättekonstiga blommor. Han hade tom frågat på växthuset efter ett par lämpliga blommor, så den floristen sålde väl på honom det konstigaste hon kunde hitta på... men nu fick jag inspiration verkligen och måste köpa lite lika som kusin. Det blir ju superfint! Nä, nu måste jag lägga mig... och mentalt ladda upp för morgondagens besök hos käftis. Har bruxat sönder 36:an å det grövsta. Behöver nog en bettskena. Åtminstone om jag ska fortsätta i skolan och få vara med på fler fixturoperationer på praktik... Hahaha!!! Tydligen väldigt spännande och mycket bearbetning för min lilla hjärna...
ska önska mig sjukt mycket bedövning. Fy farao!!! Fyllde på en fissurförsegling för några månader sedan i samma tand och då borrades ytan till lite.. men dra mig baklänges vad det ilade till. Jag verkar rätt känslig för dentala ingrepp alltså... Hahaha!!! Helt rimligt med tanke på tandsköterskeutbildningen jag går. Ridå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar