Sidor

fredag 16 juni 2017

Grått är flott

Fortfarande en WIP, men man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta, så jag lägger ut lite halvfärdigt... ;)
Min faster skickade ner lite prylar med pappa för ett antal veckor sedan. Häromdagen fick jag en snilleblixt! Handdukshängaren kan ju målas GRÅ och få sitta i köket. Perfekt!! Shoppade ett par kökshanddukar på rea i hm-appen och tada!!! Handduken ska såklart sys så jag kan trä den på pinnen och den kan skymma alla andra missmatchande handdukar jag har ligger och dräller runt om i vårt pyttelilla kök. Men tills jag rotat fram symaskinen som ligger längst,  ner längst in i linneskåpet som inte går att öppna pga sängbord som står i vägen, så får den hänga lite vikt och se sådär jätte stökig och ofärdig ut. Jag ÄLSKAR ju att ha ofärdiga projekt ligga o drälla. Tydligen.... PS. Ska nog ställa andra burkar eller iaf nån annan slags installation på själva hyllan. Jag blev lite ivrig bara och ställde ner burkarna från hyllan ovanför.
Och så måste jag väl ta tag i hyllorna ovanför.zzzz. Kanske dom också ska få lite tjusig grå färg...???





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar