Sidor

söndag 11 juni 2017

Vinst!!!

Vann en budgivning på Tradera, WIHOOOOO!!!! En Glasfrukt från Orrefors! Det är väldigt sällan dom här frukterna ligger till försäljning och jag tror dom brukar gå för kring 500 spänn... och hur mycket jag än vill ha dom så blir jag lite snål. Så idag hade jag glömt bort att jag lagt till annonsen och såg att jag fått ett meddelande att det var tre minuter kvar... när jag loggade in var det inte ens 2 minuter kvar. Den låg på 80 kronor, vilket FYND!!! Jag drog i med 300 spänn som maxbud, jag har ju ändå inkasserat ett par tusen i skatteåterbäring ;)
Det var visst en rackare som ändå hann lägga bud i sista sekund, men jag VANN!!!
Det blir min andra i serien då... Hahaha!!! Men fler än två så är det en samling va? Som jag hoppas att det kommer ut nån till snart. Vill hemskt gärna ha de lite frostiga färgerna. Som jag förvisso bara sett på bild, men de ser UNDERBARA ut!!! Tänk vad enkelt det skulle vara om dom bara gick att köpa i affär igen. Köpte min första i butik för 10 år sedan. Då utgick den och var på halva priset... har glömt vad serien heter. Måste googla... ÄLSKAR!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar