Sidor

lördag 3 november 2018

Men är det konstigt att man bara vill hem o sova?!?!

Jag tycker att det blivit såååå mysigt i sovrummet. Jag kan tänka mig att ligga inne i sängen mest hela tiden. Elliot tycker detsamma. Och Fredrik med kan jag bara tänka mig... Hahaha!!! Annars...
Det värsta bara: vi har varken appletv eller nån kanallåda inkopplad i tvn där inne, så jag fattar inte hur man ska få igång dumburken.
Det är visst chromecast som gäller. Jag ORKAR inte lära mig. Säkert plättlätt, men jag vill bara knäppa på dosan och inte behöva joxa. Så därför sitter jag nu i vardagsrummet och kollar på lite serier och stickar på mina sockor. Har iaf varit ut i tvättstugan och kastat in två maskiner tvätt. Så lite huslig är jag när grabbarna är ute och far... aaaahhhh!!! Ibland är det så härligt med en ensamdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar