Sidor

torsdag 8 november 2018

Vad händer...?

Enligt bloggen: typ inget. Haha! Jag är så trött på kvällarna, så jag ORKAR inte hålla mig vaken efter 19. Somnar i fåtöljen varje kväll, sen vaknar jag efter ett par timmar med snedvriden nacke och likstel. Får liksom försöka stappla mig in i säng. Sen vaknar jag vid 4 och kan inte somna om. Synd! För jag är ju så trött. Hahaha! SJUKT!!
I helgen var vi barnlediga här i huset. Vi gick på bio och käkade på stan. Najs!! Sist jag och Fredrik var ut på nåt var ju i februari, då pappa kom ner och sov över. Men nu sov barnet hos farmor och farfar. Så man fick dessutom sova ostört i sin egen säng. Chockskada på det!! Dessutom ville han inte komma hem efter första natten så det vart två nätter. Ja herregud, jag borde va sååå utsövd. Men det är ju för härligt. Elliot behövde kanske också lite lugn och ro från familjen, lite semester. Det är inte så ofta han är borta. Vääääääldigt sällan faktiskt.
Bild från bron häromdagen. Inte ofta man har blommande rosor i rabatten i november... lite köldskadade kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar