Sidor

lördag 17 november 2018

Ut i spenaten...

Jag blir alltid lika förvånad över mig själv när jag drar oss ut på äventyr i naturen.
Fantastiskt!!! bra morsa!!! Skriver jag i dagboken efter varje gång. NÖJD!!!
Har hört talas om Pukberget genom bekanta och eftersom pappa kom ner idag tänkte jag det var ett ypperligt tillfälle att dra dit.
Elliot var grymt duktig och började gnälla först efter en timme och 45 minuter. Jag råkade säga att han varit såååå duktig som gått såååå långt!!!
-Buuuhuuuäääää!!!! Fyyyy vad jag är såååååå trööööööött!!!!!!
Kom ju som på beställning. Klantigt av mig, men som tur var endast en kort bit kvar till bilen. Herregud....
Som bilderna visar var naturen som hämtad direkt från vilket valfritt avsnitt av Jordskott som helst. Hua!!!!
Bilden på trädet visar hur blixten gjort en slingrande åverkan längs stammen. Alltså LÄBBIGT!!! Vilka krafter!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar