Sidor

fredag 14 juni 2019

En salt dröm!!

Igår efter utbildningen gick jag o Anna på stan. Tokfyndade på KappAhl som hade ytterligare 20% på rean för medlemmar. Köpte även långtrosor mot lårskav, oooom jag skulle få för mig att gå barbent under kjol osv i sommar. Har ju inte hänt de senaste 35 åren, men sommaren 2019 kan vara sommaren jag visar benen au naturale.... men vi får väl se hur det blir med det. Har trosor för ändamålet nu iaf....
Gick in på godisaffären och köpte snordyr lakrits från island. Saltlakrits. Den ena sorten har tom legat i saltlag i flera veckor för att bli så salt som det bara går. Har frätt hål på min tunga och jag kan nog känna att blodtrycket höjts flera enheter och njurarna sviktar. Men GOTT!!!! Jag dör!!! (I dubbel bemärkelse då..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar