Sidor

lördag 8 juni 2019

Har det så bra...

... så sjukt bra!!!
Ligger på altanen med en bok. Försöker få lite färg på benen. Alla "måsten" (har så sjukt många) skjuter jag upp till imorgon. Bäst att passa på att bara göra ingenting. Grabbarna har dragit till Ockelbo. Fredrik hjälper farfar att bygga altan och Elliot badar med farmor. Så dom har det minst lika bra. Jag saknar dom, men min hjärna behöver verkligen få lite paus ibland. Och öron. Finns det skavsårsplåster till öronen på marknaden??? Den som uppfinner det kommer bli miljardär!!! För inte tror jag att jag är den enda mamman här på jorden som allt som oftast blir totalt söndertjatad...? Kanske ska fråga på jobbet om jag kan få beställa lite putty att trycka in i örona vid behov... sjukt bra idé!!! Hahaha!!! Nu ska ja attackläsa. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar