Sidor

onsdag 24 juli 2019

Hemma igen...

... från Sthlm (må-on) och alla paket från ellos och jotex hade kommit. Vad KUL!!!!
Ångrar redan den högra sidan om bron och önskar mig ENDAST den vänstra stilen med fågelbadet. WOOOOW alltså!!! Båda grejerna var verkligen över förväntan!! På rea! Fågelbadet från Ellos och den stora kaktus(?)bollen från jotex. En brun liten kronärtskocka från Ellos syns också i bilden. Det blir nog till att köpa ett gäng sprayflaskor med olika grå ändå... Hahaha!!! Imorgon hoppas jag att jag köper det där armeringsnätet... vi får se. Jag måste ju gjuta lite betongprylar också så jag vet inte hur jag ska hinna med allt... snart börjar jag jobba igen, och då vet man ju hur det blir. INTE så mycket gjort hemma, fast det blir det ju inte när man är ledig heller iofs...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar