Sidor

torsdag 18 juli 2019

Över förväntan!

Det såg väldigt mörkt ut, jag gjorde väl nåt klantigt innan vi åkte upp till pappas stuga i fredags. Fick en SNILLEBLIXT!! Tyckte jag. I ca 10 minuter. Sen insåg jag att idén om att gjuta 3 betongkrukor staplade i varandra INTE var en jättebra idé. Igår fick Fredrik rycka in och hjälpa mig att lossa krukorna som brunnit jättebra i flera dagar. 1 kruka offrades, men de två som blev kvar känner jag mig riktigt nöjd med faktiskt!! Ser ni vad jag gjutit i? Tårtlådor från Ica och Coop. Såna som tårtorna liksom är packade i när man köper dom där. Det kommer väl bli jättefint med taklökar i, när dom sprider ut sig och blir sådär fylliga i hela krukan. Jag längtar!! För det blir väl ungefär nästa år som lökarna lyckats sprida ut sig så värst.
NÖJD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar