Sidor

torsdag 18 juli 2019

Sjukt FAB!!!


Vilka tjejer!! Evelina och Johanna kom med gröna kulor, skumpa och ett reeeeedigt presentkort. Helt OTROLIGT!! Jag som inte ens tänker fira min födelsedag så märkvärdigt... Lyllos mig som har såna vänner!!!
Fick nån slags i inspirationsexplosion i skallen och har nu beställt ett gäng med saker från jotex och Ellos. Rea-mejlen har ju bara ÖST ner i inkorgen milt uttryckt. Massa sprayfärger från skapamer blev det också. Så nu hoppas jag inspirationen ligger kvar i fontanellen tills prylarna dimper ner. Min ofrivilliga "shabby" uteplats ska få en rejäl makeover!! Hahaha!!! Kan ju sluta exakt hur som helst och det blir väl antagligen INTE som jag ser det i mitt lilla huvud. Men vi får väl se... kul att ha någon slags vision iaf. Det är ju bara sååååå tråkigt att inte ha någon alls. Som det varit ett tag nu.
Jag säger bara: SJUKT KUL FÖR MIG!! Grattis muris... ( i dubbel bemärkelse)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar