Sidor

torsdag 23 april 2020

En ballonghund...

.... i lite billigare tappning...
När jag var på Ullared före jul så sprang jag på en Balloon dog... (ej den riktiga sorten naturligtvis) en grå lite tråkig variant på barnavdelningen. Mycket billig, och jag tänkte att jaja, håller den sig hel i resan hem så kan det kanske vara lite kul ändå... om jag sprejar den i nån klämmig färg...
Idag gjorde jag slag i saken.
Sprejade i färgen "ancient pink" och ett varv med högblank klarlack. Montana gold.
Man skulle kunna tro att jag är säljare åt dom, herregud... det är jag alltså inte. Men det är ju sån bra färg... längtar tills färgen som jag ska måla om gungstolen med kommer. Typ i mitten på maj var leveransdatumet nu. S. U. C. K.
Men hur som haver... tycker ballonghunden passade bra in i min ancient hörna på altanen. Eller hur?!?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar