Sidor

lördag 11 april 2020

Påskäggsjakt...

... som slutade i tandagnisslan...
Typiskt!
Hahaha!!
Elliot har snackat så mycket om alla påskägg han skulle leta efter på påskafton (gjorde ju en liten skattjakt förra året som UPPENBARLIGEN hade mycket bättre utdelning...) och han var så exalterad och bara kastade sig ur bilen när han och Fredrik kom hem efter 2 nätter i Ockelbo.
Men det var visst ingen höjdare i äggen... ja godiset gick an, men jeans?!?! Och äpplen och en påse champinjoner???? Nääää!!! Hahaha!! Stackarn!!! Jag var visst lite roligare förra året och hade i hot Wheeling-bilar och annat roligt... jaja! Sorry Elliot! Jag och biggan Tog oss några drinks igår, så jag fick gå på Lill-Ica imorse i samband med morgonpromenaden. Så då köpte jag lite blandat där att fylla äggen med. Jag tyckte äpplena och champinjonerna var URROLIGA!!! sorry sorry....
Kanske blir roligare fyllning nästa år...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar