Sidor

fredag 24 april 2020

Vad har hänt här...

.... EGENTLIGEN?!?!
HUA!!! På min promenad åt ena hållet finns denna fläck på cykelbanan. Typ, en ful lagning av asfalten har jag alltid tänk tidigare... men nu... NU har jag börjat lyssna på diverse kriminalpoddar när jag går ut och går (tack för tipset Sofie) och är mer eller mindre livrädd vid varje försök till motion. Kanske det höjer adrenalinet och förbränningen kan man ju hoppas... bra input!!
Men iaf: numer ser jag alltså INTE en ful lagning av asfalten. Nu ser jag lite olika. Tex: spåren efter en utbrunnen bil där man försökt undanröja spår efter nåt mord. Eller nåt annat hemsk som har med mord, överfall eller nåt annat vidrigt att göra... FYFARAO!!! Önskar att jag var lite driftig och teknisk, då skulle jag göra en egen podd med innehåll mer lämpat för promenader i ensamhet ute i naturen. Hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar