Sidor

torsdag 24 december 2020

Jaså...

... då var julaftonen kommen. Vi dricker juliga drinkar och väntar på Kalle. Mysigt och totalt OSTRESSIGT att vara hemma på jul. Men man saknar det vanliga också. Men julen kommer ju nästa år igen. Och efter 40 har jag märkt att tiden bara RUSAR förbi, så man hinner väl knappt blinka innan nästa jul är här med mil och åter mil kuskandes runt på julafton... vi får väl se...
blir även lite sugen på ett redigt Max-mål när jag ser hamburgaren i granen... ska man...?!?! Kanske.... eller iaf SENAST imorgon lunch!!
Alltså jag kan knappt tro att jag inte jobbar röda dagar nu för tiden. VILKEN SJUK LYX!!!! 3 semesterdagar resulterade i 12 dagars ledighet. FAB!!!!
Fast just nu har jag beredskap i fyra dagar, men den var helt frivillig och det är helt ok faktiskt. Ingen utryckning idag, så vi får se de kommande dagarna om det är nån covid-patient i tandvårdsnöd så här i juletid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar