Sidor

onsdag 30 december 2020

Det är inte bara jag...

... som var extremt trött idag... hmmm!! Jag och blommor funkar verkligen inte. Shit också! Fick en sån tjusig blomma (ros i kruka) av Biggan igår. Med glitter och allt!! I morse såg den ut så här... sjukt!! Och alla blommor vi har här hemma ser ut som 7 svåra år. Fast iofs... det är några som verkligen verkar trivas. Sovrumsfönstren verkar vara exakt perfekta för växter. Där lever dom på. Samt ett pengaträd (?) och porslinsblomman som står i köket. Sen har jag några ampelliljor som verkligen lever också. Kanske borde va rätt nöjd ändå... får satsa på det. Ampelliljor. Omöjliga att ta död på. Och många skott så det går nog att få till en djungel utan problem... jag ska nog ta och tänka om lite och sluta nega. Ta de tillgångar jag har och gör nåt bra! Hurra!! Peppade precis mig själv. Najs!
Annars då? Själv har jag nog faktiskt varit lite bakis. Jag och Biggan tog en liten postjuldrink. Och lite annat smått och gott. Men det var faktiskt rätt skönt ändå att bara slöa idag. Tvättade sängkläderna, så det var ju ändå något. Nej, nu ska jag nog sova lite. Lite otålig att mitt underbara glas inte kommit, hade varit fränt att skåla i imorgon. Men vad spelar det för roll... det blir FAB när det kommer hem. Underbart!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar