Sidor

söndag 20 juni 2021

MYSTISKT!!!

Igår hade vi en härlig dag!
Men kolla vad mystiskt!!! Kan jag ha fått en bild delad på något konstigt vis eller vad sjutton har hänt?!?!
Vill såklart alltid föreviga båtturen genom ån, knäppte kort på slottet, nu när jag ville dela med mig av gårdagens semesterliv här på bloggen (fast har ändå beredskap nu i helgen, men imorgon börjar det på riktigt, wihoooo) så ligger det ett kort som jag ABSOLUT INTE KNÄPPT!!! WHAT?!?!?! Senast tagna kort…
Om man liksom drar ner fingret på knäppta kort i filmrullen så brukar man ju också kunna se info om bilden. SER INGET!!!
Så sjukt!
Den mystiska bilden är den med fröer på ett golv. Eller vad det är… hahaha!!! Tänk om jag skickat iväg bilder från min lur till någon random.. sjukt kul!! Lyx för den mottagaren isf!! Hahahaha!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar