Sidor

onsdag 23 juni 2021

Plantskola…

Alltså det där med palettblad… verkar bli hur stort som helst här hemma!! Var till tandis i morse, barnet hade inga hål, HURRA!!! Hade blivit helt knäckt alltså om han hade det. Så vilken TUR!!!
Sen skjuts iväg till fotbollsskolan och nu har jag alltså fixat och donat med mina palettblad. Inte mindre än 9 små krukor fick sticklingar planterat i sig. (Inte alla är med i bild) så jag passade väl på att städa iordning i hyllan i köksfönstret. En och en halv timme har det tagit. HERREGUUUD!!! Men om man tar ett fönster om dagen så tröttnar man ju inte ur så sjukt jäkla mycket… BORDE ha putsat fönstret också, men jag har för mig att Fredrik gillar sånt så jag är bussig och lämnar det till honom… hahaha!!!
Nu blev jag inspirerad!! Det är så gulligt med dom där småkrukorna!! Jag måste attackglo på tradera några minuter innan det är dags att hämta barnet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar