Sidor

fredag 4 juni 2021

Vab...

... upp mitt i natta, eller iaf strax efter 5. Gossen somnade på soffan direkt efter fritids igår, sov flera timmar innan han fick kliva upp och hoppa i säng. Dyngförkyld. Så imorse var han ju pigg som en mört. Enligt sig själv. Just nu har vi lite timeout då han bara är så trotsig. Så inte nog med en massa sjuklingsgnäll med snor och host, man ska bråkas också. Suck....
Men när man måste kliva upp så jäkla tidigt och får lite gjort, ja då kan man ju känna sig lite nöjd iallafall. (Jag har ju låg gräns för vad jag blir nöjd över att få gjort, jag vet... hahaha) Jag har tagit reda på tvätt och laddat nya maskiner, bakat en paj och gjort tsatsiki. Mums!!
Nu är det 20 minuter kvar på timeouten och jag säger då det. Maken till gnäll och gnöl. Borde förlänga timeouten, men JAG PALLAR INTE mer. Skulle det inte vara fint om man kunde få sig en stödvila i lugn och ro...??? Istället får jag lyssna på ett evigt gastande om att pojken, som käkat frukost två gånger samt haft fruktstund innan klockan 10.30, kommer DÖÖÖÖÖ!!!!! Pga svält... jaja... stackars.... MIG!!! Hahaha...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar