Sidor

måndag 26 december 2022

En stackars krake…

Andra dagen idag som jag mer ligger än befinner mig i upprätt position… vad händer? Säg inte att jag åkt på covid IGEN!!! Så många på jobbet som har, igår orkade jag mest kolla på film efter julottan och sen somnade jag för natten vid 17. Idag har jag legat med huvudvärk mest hela dagen. Drog i mig pronaxen och Alvedon för ett par timmar sedan. Fram med både vetekudden OCH spikkudden… la mig i sängen och såg att jag inte sett klart på Metallica-dokumentären på Netflix… känner mig liiiite bättre, önskar att Ellis börjar med trummor. Hoppas på en piggare dag imorgon. Det är ju bara föööör värdelöst att inte vara pigg och kry när man äntligen har lite långledigt!!! Jaja… bäst jag sover, håller tummarna för en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar