Sidor

söndag 18 december 2022

Projektet

200 spänn!! Galet bra! Jag kommer sååå åka till Erikshjälpen såååå fort jag får min friggebod!! Vilka fynd! Jag ville köpa minst 3 skåp, 5 stolar och nåt bord. Ville måla och klä om, fylla huset till brädden!! Men det går ju inte, för vi har ju redan överfullt. Synd! Men lyckas vi fixa en frigga, då blir det FEST!!!
Försökte fixa till bilden med diverse filter, men det går inte att fixa snyggt… håll till godo, en snygg, inspirerande bild från garaget… känner mig näääästan lite sugen på att ta tag i återvinningen som tar upp ca 75% av golvytan därute. Bara för att kunna sätta igång med hyllan. Men jag hejdar mig för det kommer ta sjukt lång tid och jag måste ändå beställa färg. Jag vill ha omedelbar belöning, inte vänta flera veckor och då kommer det ändå garanterat vara påfyllt med skit där ute… nä, jag ska sy ihop de små tofflorna jag stickade igår. Tänk vad tacksamt!!! Ett par tofflor färdiga på en kväll. Det är lagom ansträngande för mig och väldigt rimlig tidsåtgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar