Sidor

söndag 25 december 2022

Postjul

Vilken julafton! Mycket sjukdom, covid och magsjuka, som härjar. Men inte jag, Ellis och Fredrik, vi är friska pepparpeppar!! Hoppas vi haft vår beskärda del… Farsgubben kom hit igår, och vi blev mätta och belåtna trots att jag inte lagade maten förrän igår morse… då kvällens julklappslotteri hos svägerskan blev inställt så blev jag riktigt överraskad när Fredriks mamma kom med en julis till mig! Hon hade dragit mig i lotteriet.  Kolla vad fint!! Vilka fina ord!!
Mitt bidrag till lotteriet ligger kvar, hoppas jag kan lämna den snart, det var sånt krångel att komma på till min svågers far… vi träffas ca 2-3ggr/år… men jag känner mig nöjd med inköpet.
Nu sitter jag laddad i soffan och väntar på Greta, vi ska på julotta i Härkeberga… jag känner mig nästan lite nervös… vad tror jag att jag ska på egentligen??? Hahaha!!! Det börjar kl 7, men jag har varit färdig sedan länge… och kallt ser det det ut att vara ute också…. Burr!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar