Sidor

torsdag 22 december 2022

Man är ju nöjd!!

Så jäkla mysigt med jul!!
Allt är i kaos och morgondagen bjuder på rejält med julstress efter jobbet. Det ska lagas julmat och slås in paket. Återvinningen måste rensas ut i garaget och trillingnöt fixas. Innan jobbet måste jag åka till maxi i Enköping, varmrökta laxen hade öppnat sig i vacuumsvetsen… deeeet vill man ju inte gärna bjuda på i juletid. En rejäl magsjuka liksom… herregud! Så jag tänker åka och förhoppningsvis få en ny. Jag har tröttnat på att bara kasta o köpa nytt, är det fel på grejerna uppskattar dom nog att få tillbaka och byta ut. Fast sen kanske jag skulle tjäna på att inte ta omvägen över Enköping till jobbet… med dagens soppapriser. GALET!!!
Jaja, en stressig fredag väntar alltså… Men sen väntar 9 underbara lediga dagar. Som jag längtar!!! Glor lite på vår underbara gran. Sååå smakfullt pyntad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar