Sidor

måndag 3 april 2023

Lite växtlighet!

Elliot har påsklov och jag är ledig i 2 dagar.  Igår stannade en kvinna och babblade lite att det är så spännande att spana in min installation. Tyvärr är den ju inte uppdaterad på länge, men jag fick lite inspiration så idag åkte vi o köpte lite växtligheter att hänga upp på väggen iaf. Vad bra att få lite press!! Imorgon kanske jag plockar fram lite pynt med. Vi får se. Jag fick sån jäkla skallebank både igår och idag på eftermiddagen, rätt värdelöst får jag säga. Men en sak kan jag ju vara REJÄLT säker på och det är att jag ABSOLUT INTE har problem i bihålorna eller dylikt. För det sa ju läkaren i måndags. (Jag håller ju inte med förstås, för jag har ju haft besvär sen januari-22.
Idag bokade jag in en tid på vårdcentralen igen då. Jag behöver nog veta lite vad som står i journaler och remissvar osv… mycket tröttsamt.
Morgondagen bjuder på tbe-vaccin. Alltså lyllos min unge!! Vad roliga saker han får göra med sin mamma på lovet…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar