Sidor

lördag 8 april 2023

Vad hände här…

Började klippa träden idag… halva trädet med gröna äpplen försvann. Ojsan… röda äppelträdet tog jag inte av så mycket på eftersom jag klippte så mycket förra året och det blev rätt begränsat med äpplen på det trädet förra året. Men så kom Fredrik hem och lade sig i och började hålla på och kapade loss. Alltså….  Päronträdet ska jag kanske klippa imorgon… för nu blev jag väldigt trött. Blev inte många steg på räknaren men mycket rörelse ändå.  Försöker titta in mina nya brillor som vi hämtade imorse… är tveksam… kanske man måste vänja sig…? Liksom hitta rätt läge? Har aldrig haft sån här slags. Progressiva… man blir ju helt yr och så tycker jag det inte är så stor skillnad mot mina läsglasögon. (Iaf inte till det bättre…) Mest krångligt!! Men jag ska ge det en chans. För snygga var de…. Hahaha!!! Alltid något…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar