Sidor

tisdag 20 juni 2023

Laddad för midsommar…

Hahaha! Igår kände jag mig som en riktig husmor som handlade till midsommar. Det var köer och jag fick leta i tre butiker efter varmrökt lax, sån där stor. Fanns ingenstans !! Skulle inte ens komma på kampanj… det var väl ovanligt?!?! (Det fanns en på Ica på typ 3 kilo som kostade 459kr/kg… det tyckte jag kändes ovärt, iaf för min plånbok hahaha) så till slut bestämde jag mig för en varmrökt regnbåge. Hoppas det är ok nu då. Kände mig nöjd med mina inköp, skickade på Messengergruppen. Hahaha!!! Ser rätt fnuppigt ut… men till detta ska jag ta med mig ett Ernstbröd och en "fransk" potatissallad (sätter inom "" pga vet inte vad det är som gör den "fransk"… kommer nog ändå ha i lite av varje, men inget krämigt). Funderar på nån snitt och kanske nån gubbröra också… vi får se… vad det blir… Fredrik ska väl ha nån köttbit också. Förra året blev det ju så sjukt med mat… men känner jag de andra rätt så blir det väl ett berg med mat i år igen hahaha!! Dessutom jobbar jag ju hela veckan så inte vet jag när det ska hinnas med att laga massa käk… typiskt killar det där. Bokar en massa men vi (kvinnorna alltså) måste styra upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar