Sidor

måndag 26 juni 2023

Påfyllning

Morgonens promenad gick till Tuna igen, jag måste ju höra hur det gått med min beställningsförfrågan. Inte bra tyvärr, så nu får jag tänka ut en annan 40-års present. Men eftersom det tar hundra år att gå hem därifrån så kom jag på en extra superbra present! Känner mig så nöjd i förskott!! Måste ta mig in till en butik i Uppsala bara, och den kaaaan ha semesterstängt. Men börjar jag styra i detta nu, så har jag ju ändå några dagar på mig. Håller tummarna!!
Men kolla vad fin honungsrosen är!!! Som en bonus på mitt morgonbestyren så blev det ju lite rosbuskar undanställda till eftermiddagen. Vi ska ju bygga ut spaljén bakom friggan och så var det en så fin rosa ros som jag tänker stoppa i den rostiga baljan som gått från lavendelplantering med fågelbad till renodlad tistellåda. Framför friggan blir den rosa. Kommer bli så snyggt med det gråa och gröna!! Lite peppad blev jag, fast jag måste vila lite. Det är slitigt med dessa långpromenader.. det är härligt att gå dom, men sen blir jag så trött. Hahaha!! Får ta lite kortare promenader kanske, så jag orkar med livet efteråt… hahaha!!! Älskar S. E. M. E. S. T. E. R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar