Sidor

måndag 26 juni 2023

Varje ros har sin tagg!

Sa den lite romantiska trädgårdsmästaren poetiskt när jag stack mig på honungsrosen… hahaha! Ja… sant det!
Planterade den rosa i baljan och jag tycker det blev jättebra! Humlebadet får ju plats också, så det får väl stå tills busken växt sig grande.
De två honungsrosorna står på vänt i sina krukor tills förlängningen av spaljén kommit upp. Alltså så peppad jag är på att åka till bygghandeln!!!! Men jag måste vänta några dagar. Synd!!!!
Köpte en fet taklök till hjärtekrukan från mitt älskade barn. Så fint!!!
Mitt barn har då varit så himla duktig, SOMMARJOBBAT!!! Idag. Vi ska på Eckerölinjen imorgon med Sixten och Maria. Så då fick han åka till farmor och farfar och jobba ihop lite fickpengar. Så jäkla gulligt!!! Jag bara dör!!! Min unge är fan BÄST!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar