Sidor

fredag 2 juni 2023

Två VINNARE!!!

Fredagslotteriet vanns av mig och Elliot idag. HERREGUD vilken jäkla GULDstart på helgen!!!
Vi drog till xl -bygg i Enköping för att köpa färg, nästan dirr blev jag visad (ja, till friggan alltså) på sååå snygga färger, allt bestämt, blandat och lite bra att ha blev klart på en kvart. OTROLIGT!!! Längtar så tills jag målar. Imorgon MÅSTE jag!!!  Dessutom var det så bra pris, näää kan man bli mer nöjd?!?! Jag som har väldigt begränsad friggebodskassa (eller ska vi kalla det "limiterad budget"? Hahaha!!! Känns lyxigt ju! ) men ändå är ivrig att få den färdig. Tack snälla tjejjen som hjälpte mig så otroligt bra!!! Värsta bästa dagen! Detsamma sa Elliot. Eftersom han ändå var schysst och följde med och uppförde sig så himla bra och så, så sa jag väl ok då, när han ville kolla lite på godisgallerian efter nån jäkla TikTok-läsk. Eftersom jag sparade så mycket på färginköpet fick han väl sin lärre… men 130 SPÄNN för en halvliter.. jag ramlade baklänges i kassan nästan… det är ju galet… men 130 spänn för att gossen fick den bästa fredagen var ändå ett bra pris… hahaha!!
Ja, vi känner oss sannerligen som 2 riktiga vinnare för dagen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar