Sidor

torsdag 26 oktober 2023

En händelserik dag…

… med både bra och dåliga inslag… bra: jag har vunnit ett konstverk genom ackis konstförening som jag är med i. MEN WOWWOWWOW!!! Mer info skulle komma, jag vet än så länge bara att jag är en av vinnarna (1/41), men det är verkligen bara sååå spännande! Undrar vad jag vunnit?!?! Kul att ha konst!! Sen hade vi fått ett trist mejl från skolan, Ellis var inblandad i en mycket tråkig händelse på skolan i går tydligen, en klasskompis som verkligen blivit riktigt dåligt behandlad. Så istället för att åka till Uppsala och köpa outfit till halloweendiscot som är imorgon, så åkte vi till Ica och köpte en grej och skrev ett kort och åkte till kompisen för att be om ursäkt och kolla hur läget var. Det kändes ändå skönt att höra att Elliot ju brukar vara en schysst vän, det här var något som verkligen bara gått åt skogen. Fy farao. Jäkla skit, men nya tag, Ellis fick sig en tankeställare och jag hoppas det blir bra.
Nu laddar jag för fredag, en heldag i receptionen… kan det gå annat än knas…? Bli inte förvånad om folktandvården havererar minst ett par gånger… hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar