Sidor

söndag 29 oktober 2023

Måste köra i lite skit…!

Alltså hur min fälg ser ut!!!! Kan inte tro att det är jag som orsakat detta… Fredrik tvättade kärran och bytte däck… alltså jag har verkligen inget minne att däcken såg ut så, dagen det byttes till sommarsulor!! Fredrik MÅSTE ha tappat i betongen vid byte!! För sommardäcken veeet jag att det kan hända att jag klappat nån refug eller trottoar med… men vinterdäcken… känner mig tveksam. Fan! Kommer kännas pinsamt att åka till stan med däck som ser ut att ha fått massage med tegelstenar… hahaha!! Shit!!! Får köra ner i nån lerpöl så syns det kanske inte så bra…
Nu ska vi raska på, har avklarat morgonpromenad och nu väntar en tur till Uppsala och fika på hundkafé med Ellis och kompis. Får se hur det är…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar