Sidor

söndag 22 oktober 2023

Världsbäst!!

Hur duktig?!?! Elliot alltså!!! Alla är såklart jättebra, men jag tycker ju självklart mitt barn är bäst!!!
Och jag var också rätt bra ändå, som faktiskt åkte på en match. Vilket föräldraengagemang!! Hurra!! Rätt trevligt ändå, gött sällskap på läktaren och rejält påklädd. Men när vi kom hem kände jag mig riktigt kall och trött. Kanske inte så konstigt att jag är trött. Att sova ensam hemma är mitt sämsta… hur gjorde jag innan gubbe och barn?!?! Sov dåligt jämt helt enkelt… hahaha!!! Nej nu fortsätter kantning av grytlappar… går långsamt framåt i stugan… men skönt det också. Orkar inte med stress, ladda batterierna inför arbetsveckan!! Och det är inte synd om mig… v. 44 jobbar jag bara 2 dagar… tänk vad najs med lite semester i höstmörkret!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar