Sidor

lördag 24 februari 2024

Lån

Alltså ny ljudbok ska påbörjas… 8:e boken på 3 veckor… otroligt! Varför skaffade jag inte lånekort tidigare?!?! Fast det är nog också bra, för jag blir lätt okontaktbar timmar i sträck… men toppen efter jobbet på bussen hem osv. Och exakt just nu när jag ska fixa till syjuntan som börjar kl 14. Tänkte att jag skulle fixa och dona efter jobbet, men jag somnade som en stock på soffan och vaknade  när Elliot kom hem från kalas kl 20.
Annars då så kaaaanske jag har fått liiiiiite lite rutin på jobbet, så skönt!! Det är för jobbigt att vara ny alltså!! Men långsamt långsamt så… skönt att slippa gå exakt helspänd hela tiden. Tror förra helgens ledighet med spa hjälpte till att släppa stressknutarna i hjärnan. Längtar till flytet infinner sig.
Jaja! Upp och hoppa!! Har en HEL DEL att fixa med… inkl handla… shit!! Vad håller jag på med…?!?! ZzzZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar