Sidor

tisdag 20 februari 2024

Nu har vi spaat oss

… vilken härlig vistelse!!
Vi var på hotell havsbaden. Men så himla härligt!!
Den första timmen var jag fruktansvärt tveksam… vem farao vill trycka ner sig i poolerna som en packad sill, så himla mycket folk!!! Jag gjorde mig redo för en afton på rummet typ. Vi tog tidig middag, redan vid 17. En fördrink och vin till maten, och titta!! När vi var färdiga vid 19 var det nästan folktomt i spaavdelningen. Så vi bastade och badade i 2 timmar. Så avslappnad och mjuk i kroppen! Bastu skulle man hänga i oftare.
Längtar verkligen tills vi åker igen. För det är ett som är säkert, det bara måste vi!!
Nu ligger jag och Elliot i soffan och slappar. Elliot hostar och "måste äta glass" och jag har nyss varit till tandläkaren… så jag får också bara ligga still och vara tyst. Lyssnar på ljudbok. Så skönt!
Vilken härlig tid! 4 dagars ledighet, nu måste jag vara både utvilad och pepp till morgondagens jobb. Hurra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar