Sidor

söndag 4 februari 2024

Tungt!

Lite saker som kan va bra…. Tex en brevpress med ett lejon på. Varför inte?!?!
Kanske kan ha den som dörrstopp i friggan. Saker man hittar på tradera i jakten på fina fönsterhängen till körsbärsträdet… hahaha!!!
Annars så tvättar jag, lyssnar på ljudbok och stickar på lite prylar som jag helst vill ska vara färdiga innan jag slutar på jobbet på fredag. Foka muris!!
Är riktigt sugen på en semla… härda ut!!!! Eller så drar jag till Ica och köper en. Vi får se. Grabbarna är i Norrtälje på hockey.  Skönt att inte vara med. Tur Elliot har sin pappa som är så intresserad. Slipper jag. Stå och frysa i en jäkla hockeyhall hundra timmar en söndag. Nej tack. Det här med föreningsliv… det verkar då rakt inte vara nåt för mig… URK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar