Sidor

söndag 25 februari 2024

Påfyllning

Efter Lions-loppisen kunde jag inte låta bli att svänga förbi iittala och köpa 1 lite större och 2 mindre fat i Taika Sato. Samma serie som jag fick av jobbet i present. Det var "handla för 500, få 100 kr rabatt". Jag vill köpa några då och då så jag kan duka lite fint.
Så kom jag hem och så plingade det till på mejlen… kan säga att det var mycket bättre pris på Nordic Nest. Så då beställde jag ytterligare 2 mindre och 1 större fat. Blir det totalt 4 av varje iaf då… kul! Men jag blir också lite irri… är det outlet så är det väl outlet? Jaja… deras affärsidé får väl dom stå för och jag får bli bättre på att kontrollera priser på nätet bättre. Om jag nu verkligen MÅSTE handla mer prylar öht…
Men kolla vad snyggt det blir med mina Marimekko-glas. Snyggtsnyggtsnyggt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar