Sidor

fredag 24 oktober 2014

Fredag wihoooo!!

Igår kom min mormor och mammas kusin Lena på besök. Mysigt värre, lillis fick en laddning blöjor av mormor (perfekt eftersom det går hur många som helst i detta hus) och så fick han kosing av Lena att handla för. Så himla snällt!! Och vi ska ju till Gränby idag och shoppa lite kläder åt lillis så då får han väl bestämma nåt från Lena ;)
Just nu ligger vi på soffan och sover. Han hade visst panik!!! igår när jag var iväg till jobbet på kvällen. 1 timme och 10 minuter hade han bara grinat och skrikit. Fredrik skickade ett sms när han hållit på ett tag så kag drog hem på en gång. Men han sov som en stock när jag kom hem, låg och snyftade lite i sömnen. Lilla vän!! Och Fredrik var helt förstörd och försov sig imorse. Nu skulle man ju kunna tro att jag var borta hela natten men det var jag inte. Typ 3,5 timme bara... Nä så efter morgonens amnings- och bajsbombningsmaraton så har han legat och sovit i snart 2 timmar. Jag måste också ha sovit för jag känner mig lite pigg?!?!?! Eller så är jag förvirrad... Uppspelt över att få åka o köpa lite kläder till lillis kanske. Det är ju så kul och det finns ju så mycket gulligt så man bara dör!!! Jag trodde vi hade så mycket kläder i 62, men det är inte så mycket egentligen. Det går åt mer än man tror alltså. Han kan ju ha vissa 56-kläder fortfarande så det är verkligen ingen panik, men vi har ju fått lite kuponger och så där på Lindex och kapp Ahl så det är ju bra att passa på ;) vi ska bara vänta på att pappan i huset kommer hem, det är väl han som får stå för kalaset ;) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar