Sidor

tisdag 21 oktober 2014

Hoppihopp!

Igår fick Elliot lillgroda en hoppgunga. En riktig hit! Han provkörde uppe hos farmor o farfar. Ja det var kul! Han får inte sitta så länge än, men snart ska han väl kunna sitta lite längre. Så söt så man dör!!!
Idag höll vi på att missa babycafét också. Eller, jag var lite trött och Elliot tog en tupplur till klockan 9.15. Men så skärpte jag till mig och klädde på oss och drog ner. Jag ångrar verkligen inte det. Det är faktiskt superkul och nu är det flera från föräldragruppen på BVC som går. Vi har bestämt att vi måste fortsätta ses efter avslutningen på BVC nästa vecka. Det känns kanon! Men idag var han väl extra raffig i leo-mönster??!?
Nä nu ska jag ta en redig bulle som kom ur ugnen precis. Gjorde med vaniljfyllning idag ist för kanel. Mums!! Drog i lite muscovadosocker, undrar hur det kommer smaka??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar