Sidor

fredag 17 oktober 2014

Sjukstuga...

Idag har vi sjukstuga här hemma. Elliot, lillfis, sover ju aldrig hela nätter men nu toppade han det hela med att snörvla o sätta snor i halsen ett antal gånger. Jag blir ju livrädd exakt varenda gång och har kört i näsdroppar för fulla muggar i snorisen. Stackars barn!!! Själv har jag ju en äckelhosta så det får väll han också snart. Hoppas verkligen inte jag ska bli sådär däckad som jag brukar på hösten/vintern.... Men det brukar väl vara i november/december som den fina traditionen håller på? Jag minns inte riktigt, men det är ju nåt jag fått på äldre dar. Fy farao för att vara sjuk!!! Nä så vi sitter i soffan och lillen käkar, spyr och sover omvartannat. Och bajsar såklart. Jag är så sjukt trött så jag vet inte vad. Men snart kommer väl Fredrik hem o tar över. Ja, jag vet!! Jag är riktigt rolig ibland... ZzzZZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar