Sidor

onsdag 19 augusti 2015

Klant!!!

Är ju så nöjd varje gång orkidéerna blommar om. Stod och vattnade och fixade pinnarna så dom inte låg mosade mot fönstret. Vad händer?!?! Jag bryter av en stängel!!!
Vad i helsefyr?!?! KLANT!!!
Hällde vatten i en blöja, inte dom blöjorna lillfisen använder utan ett paket vi fått helt random, tog ut fyllningen och stoppade i den stackars pinnen. Vart ju bra. Hoppas den blommar, det blir spännande att se!
I övrigt så har det hänt så sjukt mycket sen sist, så jag minns inte ens allt...
Men iaf hade vi klassfest i lördags, vi vart fyra stycken. Hahaha!!! Otroligt bra uppslutning!!! Men vi som var där hade urkul. Drack vin i Tantolunden i flera timmar, käkade på stan och jag sov över hos SusieQ som jag inte träffat sen april -14. Såååå himla härligt!!! Sen på söndagen var det som en dörr öppnats i hjärnan och helt plötsligt hade jag en plan. Shit vad härligt!!! Bäst att ligga lågt med den utifall det inte funkar. Men en jäkligt fin plan som kommer ta några år... Vi får se hur det går. Men jag är sjukt nöjd eftersom jag inte haft en plan i ämnet sen 2001, och den planen gick inte i lås om man säger så. Sen bokade jag tid hos läkaren i måndags också. Jag verkar inte kunna gå ner i vikt, så prover och handlingsplan ska göras. Antar jag... Vi ska ses om 2 veckor iaf. Bra!! Bra att jag tog tag i jobbiga grejer! Tror jag lär åka till Sussi oftare och dricka vin!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar