Sidor

måndag 3 augusti 2015

Översikten...

... På mun lur känner jag faktiskt måste vara PAJJ!!! Jag veeeet att jag gått bra många fler steg idag. Bara till BVC är det ju fleeera hundra steg! Kollade direkt när jag kom hem och då stod det 37 steg. Det är fel på min hälsa-app på luren, jag tror det är bekräftat.
Inte konstigt att jag var så trött i bena på High chaparral... Då stod stegräknaren på drygt 10000 steg och en mil. Kanske var 40 tusen...? Men det kan man ju aldrig få svar på. Dock är jag inte så orolig att jag kan räkna med så mycket förbränning i torsdags. Hittade ju på en kiosk med churros.... M. U. M. S!!! Både med kanel och socker, choklad OCH mjukglass. S. L. U. R. P
Undrar varför min rumpa börjar tre cm nedanför axlarna och slutar vid knävecken...
Skärpning muris!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar