Sidor

tisdag 29 mars 2016

Älska sommartiden!!

Trodde aldrig orden skulle komma ur min mun, men så idag sov barnet till 7.30. Mirakel sker!! Nu sitter vi o kollar på Alfons innan dagis och jobb.
Häromdan såg jag en status på fejjan som boxade mig i magen... Kopierade direkt. Kanske kändes extra mycket då jag den senaste tiden känt mig väldigt nära döden av slitenhet... Jag längtar hem och undrar hur allt varit om vi bott i Gävle eller viken. Närmare mina kära som jag saknar. Ja Fredrik VÄGRAR såklart, så jag får väl bo här och vara sliten då. Ska åka upp för lite rekreation och ladda batterierna. Grabbarna får va hemma o ha lite killtid. Kan dom behöva.
Nä, dags att fixa fejset och dra snart. Ledig imorgon och då blir det middag på stan med brudarna. Blir såååå trevligt och gott. Ska iofs till dietisten på morgonen så det kanske blir vatten o brö för mig... Hahaha!!! Skit också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar