Sidor

måndag 21 mars 2016

Doktorand...

... I Pippi Långstrump, kan man va det? Jag är nog det snart iaf... ZzzZzZZz men jag ska inte klaga!! Betydligt roligare att titta på Pippi-avsnitt än Lejonkungen hela dagen. Har ledig måndag och gissa?!?! Jajjecementsäck!!! Gossen fick krupp imorse kl 5. Ett stort grattis till mig!! Jag är så trött så jag tror jag dör!! Nu snackar vi sandpapperiögonatrött... Och klockan är bara 14... Jaja, blir sjukt kul i natt, vet ju vad jag har framför mig. Jäkla skitkrupp och förkylning!!!
Jaja, vad har vi roat oss med idag då? Förutom nöta på tvn så har lillpysen fått fritt fram, imorse när jag trodde jag skulle dö på riktigt för jag var så trött. Jag lät honom göra vad han ville, vilket resulterade i att heeeela leksakshyllan låg TÖMD på golvet. Tackarrrrr!!! Bara att rycka upp sig o städa, men det kunde ju vart värre iaf...
Vidare så tömde jag Elliots heliumballong, jag tänkte han skulle tycka det var roligt med ett uppträdande i smurftoner. NIX!! Tyckte han inte. Men jag tyckte det var kul iaf. Tur det inte var så mycket gas kvar i den. Eller synd kanske...? Kan man bli full på helium? Kanske lär köpa ett gäng till nästa ledighet... ;)
Jahaja! Nu fick gossen myror i brallan igen... Äh, låter honom dansa på bordet ifred. Vem är jag att sabba en sån god partystämning?? Min stora fråga är återigen: varför i hela friden ligger han inte o sover när han är sjuk?? Brukar inte barn göra det?? Det har jag hört iaf. Skulle va skönt om han kunde bli lite däckad faktiskt. Men då vart man väl knäpp av oro så det är väl bra att han är uppe. Och gnäller och är missnöjd... Akta dig och aaaaadjööööö gastar han i parti och minut. Va?!?! Hahaha! Tyst o sov istället unge!! ;) han lär tänka på den här gamla mamman som är slut!!!
Visst vart han snygg i sin nya jacka och dom fina skorna??
Meeeen justja!!! Var det inte idag storken skulle komma till Emelie!?!?!!!?? Jag måste messa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar