Sidor

måndag 7 mars 2016

Arrangemang...

Intentionen vaaaar att göra iordning min fina mässingskruka med ett påskigt arrangemang med pärlhyacinter, fjädrar och mossa eller nåt annat trevligt fluff... Jo tjena!! Hahaha!!! Har tryckt ner två plastkrukor med lökväxterna så det ser helt fruktansvärt ut... Nä, jag får göra ett nytt försök. Kanske i helgen när jag är ledig... Den snygga gröna, höga krukan som skymtar bredvid har jag fyndat på Ica kvantum. 75 spänn. Lätt värt!! Ska stoppa skott från en blomma jag har i köket i den. Vet inte vad blomman heter, men den växer galet mycket och verkar vilja växa nedåt liksom. Så då måste det passa fint med en höööög kruka tänkte jag. Ja, vi får se. Skott satta på rotning i ett glas, får se hur det ser ut till helgen. Om jag kan plantera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar