Sidor

onsdag 30 mars 2016

En vräkig kväll...

En bra dag som slutade med bravur!!
Jag Tea och gofisen dinerade på Linné burgers och tog en välförtjänt fika efter. Så mumsigt och trevligt!! Jätteskönt att lufta lite tankar och jag har även blivit med snapchat. Det är väl fantastiskt att ungdomen (Sofia) förbarmar sig över oss gamlingar så vi hänger med. Löv it!!!
Innan middagen vallade Sofia runt mig på stan och jag fick tag i så mycket bra grejer alltså. Byebye mina stackars korvören... Men jag hittade iaf en vårjacka som jag verkligen behöver och lite annat smått o gott. Apropå gott... Det vart ju både hamburgare och morotskaka ikväll, dietisten och jag var väl ändå nöjda imorse då. Hade inte direkt gått ned i vikt, men att jag lyckats behålla vikten trots att jag verkligen varit kass ett tag, ja det får man så lov att tycka är helt ok. Jag hade kunnat gått upp allt. Och DET hade verkligen varit KATASTROFDÅLIGT!! Men nu så, nu kör vi i 6 veckor till nästa möte och så får vi se hur det går. Men som ni fattar så "börjar jag imorgon" ;) igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar