Sidor

söndag 2 juli 2017

3 år...

Igår fyllde alltså detta lilla underverk 3 år. Fantastiskt!! Världens roligaste, finaste och mest underbara lilla person.
Som förvisso även kan köra totalt sopslut på sin gamla morsa, men det hör väl till det, har jag hört... inatt sov han hos sin farmor och farfar, jag och Fredrik käkade skräp, som typ vanligt, och kollade på film. Somnade 22 och jag vaknade 5.30. Hahaha!!! Typiskt! Men skönt ändå att få utnyttja alla mina 90cm av sängen utan en fot i fejset och risk för ras i golvet var tionde minut. Så jag kommer väl va helt slut av ansträngningen idag på jobbet. Sjukt skön säng vi har alltså! Den där madrassen var ju verkligen ett bra inköp!! Känner mig laddad för kommande sommarlovsvecka. Jag vet inte vad det är med mitt kära barn..., men exakt hur många gånger per dag kan man säga "mamma"??? Tror han är uppe i ett par tusen ggr/h nu. Finns det skavsårsplåster till öronen?? 
Äh, längtar redan efter min älskade guldklimp! Nya tag i morgon och ett fantastiskt tålamod ska jag samla på mig på jobbet idag! (Eeehhh... hur tänkte jag nu...???)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar