Sidor

tisdag 25 juli 2017

Auktionsfynd!!

Var på auktion med Karin idag. FANTASTISKT härligt och mysigt!! Som Tradera, fast intensivare. Tur att jag har en snålspärr utan dess like ibland, för det enda jag kom hem med var 2 gamla och väldigt stabila stolar att ha på altanen. 60 spänn!!!??!?!  Sjukt bra!! Fick feeling och körde ett lager häftgrund. Så imorgon hoppas jag att jag hinner måla dom vita så är det gjort. Skulle vilja måla dom grå, men Fredrik tycker tydligen det blir för rörigt med både vita och grå stolar på altanen??? Hahaha!!! Alltså jag skulle kunna måla ALLT grått!!! Skänken jag målade för ett tag sen och ställde ut där vart ju skitbra!!! Tror att han tänker att det kommer bli ett sånt där projekt som påbörjas och kanske inte avslutas så fort...?? Va??? Jag?!?! Har väl ALDRIG hänt...!!! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar