Sidor

fredag 21 juli 2017

Men nu var det väl dött här på bloggen!!!

Gör jag INGENTING på lovet med mitt stackars barn?!?!
Joooo, jag gör en massa saker med barnet! Och eftersom dagen i regel börjar kl 5.30 och sen är det full fart på barnet, så är jag helt slut på kvällen och orkar bara hålla på med det nya spelet jag laddat ner till min lur. Decor Home. Eller Home Decor...?? Skitesamma!! En app där man ska inreda olika rum, tjäna dollars, och försöka få ihop lite snygga möbler att placera ut. Det går riktigt dåligt... så fort lite cash trillar in så typ köper jag en soffa och sen har jag inte råd med mer för den dagen och så måste jag vänta på mer kosing i några dagar för att kunna fixa andra rum. Det där med tålamod.... eller ekonomiskt tänkande.... Hahaha!!! Tur det är på låtsas och att dom andra spelarna har samma förutsättningar.
Nu är det alltså 3 veckor kvar tills vi börjar skolan... gulp!!! Hur fort har tiden gått på lovet?!?! JÄTTE!!! Jag har redan (fortfarande) Ågren över inlämningsuppgiften i höst. Dom kallar det examensarbete, men vi börjar den andra veckan i skolan med den och får tre veckor på oss, känns mer som en inlämningsuppgift tycker jag. Iofs så är det ju inte universitet eller högskola jag går, utan det är folkuniversitetet. Så det kan väl inte behöva vara så omfattande hoppas jag. MEEEEEN VAD SKA JAG HA FÖR ÄMNE?!?! En hel del i klassen verkade ju veta exakt vad dom ska skriva om så dom har väl redan gjort färdigt kan jag tänka... det kommer bli stressigt alltså... jaja, 3 veckor till med lov först nu och sen får jag hoppas att skolan går bra i höst...
Förresten!!! Varför har jag lagt ut bilden på en kruka med grodor?!?!
Jo, jag går ju inte bara i latar mig på lovet. Jag jobbar ju faktiskt varannan helg...
Men vad händer DIREKT man jobbar?!?! Jo: livet sabbas och man missar budgivningen på världens tjusigaste blomkruka. TACK FÖR DEN TELEVERKET!!! Sug alltså!!
Tänk vad snygg den hade varit på altanen...  #gråterenskvättochtittarpåskärmdumpen #litedåochdå #stackarskrake


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar