Sidor

onsdag 26 juli 2017

38 år och vilse...

Fyllde hela 38 fantastiska år idag. Det var ju trevligt. Upplyftande.
Känner mig sjukt vilse i mina köpbeslut för tillfället... igår skickade jag in en beställning på hm, en massa T-shirts mest. Fick panik! Beställde 98/104... men är inte det för litet? Eller på gränsen?? Var tvungen att beställa nytt idag. 110/116... känns ju SJUKT STORT!!! Han har väl 98?? Jaja!! Ingen större skada skedd, han kommer ju fortsätta växa och spela roll att han kommer ha likadana kläder fast i olika storlekar typ resten av livet... Hahaha!!! Ja nu ser jag ju att jag inte ens nämnt mitt kära barn... herreg! Det är såklart Elliot jag beställt till. Jag har ju både pms och hatar kläder på min kropp (eller att visa mig offentligt typ, både med och utan kläder... hur fan lät det där egentligen?!?!)
Det är alltså Elliot jag handlar kläder till...PUNKT!
Jag har fått för mig att jag vill brodera... Hahaha!!! Kuddar, typ... gjorde ju faktiskt lite kuddar förut sydde och virkade och stickade och höll på. Jag vet inte om jag tycker jag har sanslöst mycket fritid och egentid och så... jag har iaf köpt SJUKT mycket pysselprylar...?!?!!?? Mer grejer som borde packas och direkt åka ut i tvättstugan... just saying... men iaf; hm har en massa kuddfodral på rea. Perfekt!! Köpte ett gäng. Bara att börja brodera alltså. Hahhaaaha!!! Vi får väl se hur det går... bara att kolla bakåt och se vad jag fått gjort de senaste 6 veckorna på sommarlovet... typ NOLL... lite drygt 2 veckor kvar. Känner mig überstressad. Stolarna som jag grundmålade igår=väldigt intressanta i sitt uttryck i morse. En var full med fågelbajs och den andra full med flygfän. Varför?!?! Orkade inte ta tag i dom, får sandpappra och fortsätta imorgon. Kanske. Ska ju även gå på fabriks och handla upp födelsedagspengarna så jag kanske inte hinner så bra... #avdelningenförilandsproblem




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar